Avainsanat

, ,

Jo pari ihmistä on kommentoinut blogiini ja kysynyt, että päivitetäänhän tätä vielä.

Kyllä toki.

Kolme viime kuukautta olen omien asiakkaideni lisäksi ollut pari päivää viikossa mukana ystäväyritys Intunexin myyntiprojektissa. Intunex on suomalainen 3-vuotias start-up, joka tekee ihmisten osaamisten löytämisestä helppoa ja avun pyytämisestä sekä sen antamisesta mukavaa ja palkitsevaa. xTune-palvelu on tarkoitettu yrityksille. Pienet yritykset voivat verkostoitua ja löytää kumppaneita vaikka isompiinkin projekteihin. Isoissa yrityksissä eri osastojen väki voi auttaa toisiaan ja projektiryhmät pystyvät hyödyntämään myös ryhmän ulkopuolisia asiantuntijoita. Olen ollut tosi innoissani voidessani käyttää osaamistani myös tällaiseen. Bloggasin kokemuksistani Intunexin blogissa otsikolla ”Vaihdossa ystäväyrityksessä”.

Viime viikonloppuna 8. – 10.4. järjestettiin ensimmäinen Professional Organizer-koulutus Suomessa. Olin siellä mukana ja siitä tulee erillinen blogikirjoitus lähiaikoina.

Ja sitten on vielä suunnitelmia toiminnan kehittämiseen ja laajentamiseen. Te, hyvät lukijat, pääsette osallistumaan markkinatutkimukseen kevään aikana. Laitan tietoa sekä tänne blogiin että Ordinaren Facebook-sivuille.

Lisäksi on ollut haastatteluita lehtiin, kannattaa tsekata Koti ja keittiö-lehden ja Divaani toukokuun numerot. Ja raivaustöitä olen tehnyt koko ajan. Helmikuusta lähtien oman kalenterini päivät eivät ole riittäneet ja nyt apunani on kaksi osa-aikaista työntekijää ja Professional Organizeria eli Tanja Kukkonen ja Raija Salminen.

Riittääkö selitykset vai keksinkö vielä lisää? 😉